sâmbătă, 29 martie 2008

... capcaunizare interioara.

Stam in tacere si asta e un semn.
Ceaiul e rece.
Sintetizand starile noastre se aud acorduri indecente.
-Simplitatea e o arta?!
Satisfacand individualitatea campului reflectiei, interoghez insasi problematica probabilitatii.
Imi subsumez afirmatii dezaxate.
Definitizez sculptural propria grota egocentrica.
Redecorez cutia pandorei cu beteala.
Instinctual, imi educ gandurile care pivoteaza in jurul unei sexualitati infantile.
Ce tragica alaturare!!
... si traira fericiti si mancara multi copii.
Ma incred in afirmatii umbrite de indiferenta zgomotoasa?
I like it most when you're so angry.
Degradandu-mi sistematic gandurile, ma convertesc imaginatiei ritmice.
Tra la la ...
Si ne unim intr-un contact dureros.
... sa fie oare ce cred eu?imi imunizez fragilitatea?

Niciun comentariu: