miercuri, 12 martie 2008

Adorm visand ...

Opreste-te pentru o clipa si ridica nedogmatic privirea , intr-o descatusare desueta . Priveste necorespunzator norii , atribuindu-le , parfumandu-i cu doza zilnica de mister fermecator . Incearca sa dobandesti caracterul lor antagonic intr-o privire marcata de normalitate …
…si te regasesti intrand intr-un bar cu 50.000 in buzunar , stand la o masa , apasat de limitarea iluzorie si admirand absent fumul care iti dezgoleste fluiditatea . Asta am devenit . Ne inchidem, refuzand naturaletea oferita firesc . Ne afundam in propria panza de incertitudini , discomfort individual resimtit in loc sa ne confesam facil naturii . Nu ne mai suportam singuratatea regasirii spiritului .
Experiment …Imaginativ doar .
Verdele iti acapareaza incaperile sufletului . Rand pe rand, confuzia, egoismul, resentimentul , instabilitatea, suprematia, naivitatea, orgoliul, dorinta , bunul simt, se lasa dominate de verdele frenetic resimtit . Esti coplesit de frumusetea ireala a naturii . Esti singur managaind senzationalismul frumusetii . NU te simti liber ?! Te consideri nedemn de atata puritate vizibila si ai un impuls deziderat sa te autodistrugi . Esti demn de tot ce se asterne in fata zidului autoimpus ? Esti capabil sa mangai natura confesandu-i-te ?
Irevocabil nu mai simtim . Ne-am zidit darul primit . Haideti sa ne racorim cu frumusetea intalnita la fiecare clipire prielnica noua . Lasa-ti cortina sa cada . Eu mi-am asumat riscul … si vorbesc in continuare cu natura . Ne zambim …

Niciun comentariu: