duminică, 11 mai 2008

Pana cand atata filosofie si gandire?

Cu o senzatie de gol si vid imi neg fluiditatea vitala, refuz orice emotie incontestabil etichetata si imi sfidez instinctul!
Fac firescul sa se coloreze in tente de impus, zambetul sa fie conturat intr-un suras amar, entuziasmul sa se dezintegreze intr-o liniste trepidanta, excesul de subiectivism sa paleasca in megalomanie, ideile sa se prabuseasca strivite de ardoare, cuvintele sa se materializeze in icnete de luciditate, ironia sa se umanizeze in autoironie, sa imi compun viata pe fundalul unei satire sterile, sa ma dezintegrez intr-o amplificata potrivire.
... delir de persecutie a sensurilor unanim recunoscute, acceptate, exagerate.
Amestec totul si confund totul!!! Imi iubesc nefericirea si imi urasc fericirea.
...just outside!!

Niciun comentariu: