luni, 12 mai 2008

Libidoul !!

Trebuie din cand în cand să ne scuturăm de prestigiile Panteonului si muzeelor şi să privim lumea cu un ochi virgin si indrăznet.’(A.P)
…temelia mizantropiei mele. Esenţa din « palatul desfătărilor ».
Cat de plastică poate fi perversiunea unei minti îndestulate?
Cat de inerentă poate fi dispozitia unui anumit gand?
Cat de mult putem devia intre puritanism si depravare totală?
Dragilor, trebuie să sfidăm bunul simt, multitudinea eronată de convenţii sociale si tabu-urile din primele faze ale evoluţionismului.
In acest moment s-au conturat finele unei compoziţii de esentă muzicală si impalpabilă transparentă. Acum cand văd lumina rampei mai orbitor decat un ranjet grotesc si criminal, pot striga nevrotic”ce importanţa mai poate să deţină faptul că eu gandesc, sufăr, analizez, compar, renunt?”.Să bem astăzi pentru ultima particică din mine care s-a pierdut instinctual.
De astazi, dragii mei, nimicul va deveni totul pentru mine, ridicolul va învalui luminant orice problematică, suferintă, limitare, disperare, simplitate, experientă, iluzie, demonic, anost, metafizic, regret, neliniste, dramatism, anxietate, dispreţ , haos, nean, , iubire, palpitatie, exaltare, inepuizabil, fantezie, izolare, inhibare, pudibond, impact, contact ..de ce??
…pentru că voi uri totul cu inocenta dintai.

…pentru că mă voi abandona intr-o puritatea autosuficientă.

…pentru că, personal, imi dau demisia din omenire, din prejudecati, din limitare.

… pentru că tot ce mi-a mai rămas este triumful armonios al fiinţei mele.

…pentru că … imbrac acest sfarşit intr-un décor fantastic.

…pentru că de azi, sunt un zeu!!!

PS : Dezinhibaţi-vă de propria insuficienţă.

Niciun comentariu: