vineri, 30 ianuarie 2009

Exista o femeie.

Imi incep preambulul in haotic cu o jubilatie indecenta.

Exista o femeie. Ma uraste. I hate this situation, repeta, dar de fapt se gandeste la mine. Tot timpul se gandeste la mine, transformand noaptea in zi.. Are burta ca un butoi, se rotunjeste stralucind, dar mie imi place foarte mult. Sustine cu seriozitate ca e sora mai mica a lui John Lennon, cand o aud, ma avant cu capul inainte, razand intre picioarele ei. ( Eu am inventat-o, am imaginat un loc magic in imperiul fictiunii; o lampa de birou lumineaza vizuina umeda ..lacoma, cauta o alta vizuina). I am sitting on a cornflake - cam asa ceva spune, I am the walrus - cam asa ceva.
Nu cred o iota, dar mereu si mereu o astept cu lacomie ca sa imi spuna ca e sora mai mica a lui John Lennon.

Un comentariu:

norbi spunea...

In timp ce citeam postul mi-am amintit de Jonathan Safran Foer. Si de cartea "Extrem de tare si incredibil de aproape". Trebuie neaparat sa citesti si apoi sa compari stilul de scris. Foarte asemanator. Si mie imi place mult stilul lui de a scrie. Chiar si temele abordate au un element comun. :) mi-a facut placere sa recitesc ultimele cateva posturi. nice to think of you